Heelllooooo!!!

Heellloooooo! :D

Idag har jag och Emmie ionte 'smygit' så mycket, bara lite under håltimmen, innan matten, fast dom satt på en så dålig plats att det typ inte gick! så vi gick runt lite där och ibland gick vi dit och så, men sen gick vi ut, och då började alva gå efter oss, så vi sprang när vi hade kommit ut, och sprang in i den andra ingången, alltså 'bakdörren' och sprang upp, sen hade alva  sprungit efter oss, men sprang ner i källaren istället! sen när hon var där, hade vi typ gått ut på nått sätt, så jag och emmie stog vid min cykel ^^, Jag fattar inte hur vi kunde missa varran?! ahha, motion fick vi iallafall! vi typ sprang runt i 20 minuter, och sen frågade alva när vi gick in, så kollade vi på klockan där ute, och då var den 2! och vi började ju då, så vi typ sprang in och tog fram böckerna, men när vi kom upp, så hade Tomas inte öppnat än, hahh (:

Det blir med imorn trorja!

                                                


                                                          // Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0